Toorts, ek sal myself nou nie ‘n “uitstekende skrywer” noem nie, maar as jy dan nou so wil dink, sal ek jou nou maar nie reghelp nie. 😀  Dankie vir die benoeming en ter wille van die Taal, speel ek graag saam.

Hierdie is ‘n blogspeletjie wat ten doel het om ons blogs, verkieslike Afrikaanse blogs, ‘n bietjie blootstelling te gee.

Hoe dit werk:

  1. Dis totaal vrywillig. Jy hoef net deel te neem as jy regtig wil.
  2. Dit sal baie lekker wees as jy deelneem.!!!!
  3. Word jy benoem? Hartlik geluk! Dit beteken iemand lees graag by jou!
  4. Noem jou bloginskrywing: 2016 Waar lees jy lekker? (jou naam) se keuse.
  5. Bedank die persoon wat jou benoem het en tag die bloginskrywing waarin jy benoem is. (Omdat soveel mense vra: Kliek op bloginskrywing se opskrif, kleur die URL in, regskliek, copy; Dan in jou beheerpaneel waar jy die bloginskrywing skryf, kleur die woord in wat verwys na die persoon wat jou benoem het, regskliek en paste.)
  6. Herhaal die eerste sin in hierdie bloginskrywing, asook die reëls, sodat die volgende persoon ook weet waaroor dit gaan.
  7. Benoem 3 tot 5 bloggers/blogs waar jy graag lees en sê ook hoekom jy graag daar lees. Onthou om elkeen op dieselfde manier te tag. Kliek op ‘n bloginskrywing, kleur URL in …
  8. Jy mag iemand benoem wat alreeds benoem is, maar veral nuwe name is ook altyd welkom.

Hester se keuse:

  • https://abriejoubert.wordpress.com/ Abrie het ‘n heerlike sin vir humor en laat nie toe dat die lewe hom onder kry nie. Hy lag ook nie vir my pogings om hiking trails te volg of my bene lam te loop nie – ouderdom ten spyt. Hy moedig my aan.
  • https://pasella2013pasella.wordpress.com/ Lewies het ook ‘n fyn sin vir humor en kan lekker stories uit sy duim suig. Ongelukkig skryf hy deesdae net nie genoeg nie. Kom ons protesteer teen sy luiheid.
  • https://coetzeeblog.wordpress.com/ Coetzee skryf hierdie heerlike insiggewende stukkies oor boerdery en die lewe in die algemeen daar in Paraguay waar hulle woon. Ek vrek oor sy fotos van eetfeeste – daardie mense kan lekker eet! – en dan beskryf hy sommer hoe die kos verbou word ook.
  • https://frandr.wordpress.com/ Frannie gesels heerlik saam oor die peste en frustrasies van die ouderdom, hoewel sy nog jonk van gees is en lekker staaltjies oor haar jongdae en haar kleinkinders kan vertel.
  • https://vuurklip.wordpress.com/ Vuurklip moet meer skryf. Ek dwaal so elke nou en dan af na sy ou blogs toe en lag hartlik vir sy vlymskerp kommentaar, maar as mense nou lui geword het vir blog, hoe maak jy dan?
  • https://toortsie.com/ Natuurlik lees ek graag hier by Toortsie en Kameel. Beide skryf op dieselfde blog, wat ek nou as kroekery sal bestempel, maar dit maak nie saak nie, want ons kuier lekker.

Oeps, nou het ook al agt genoem, maar dis Toortsie se slegte voorbeeld wat sy gestel het. Maak nie saak nie, ek het diepe waardering vir almal wat skryf en saamgesels in Afrikaans EN as die ouens wat ek hierbo genoem het nou kwaad is omdat ek hulle naam misbruik het – julle weet tog nie waar ek bly nie, so ek is veilig. Beskou dit asseblief as ‘n pluimpie van my kant af.