Sleutelwoorde

, ,

telkom2

Liewe Telkom, ek vertel hierdie storie sodat ander mense kan leer uit my foute en sodat ek kan beter voel wanneer ek klaar stoom afgeblaas het. Daar gaan ‘n hele paar aflewerings wees en as jy by magte is om dit te lees, is jy welkom MAAR weet asseblief dat ek geen begeerte het om verder met jou besigheid te doen nie – nie dat jy by magte is om diens aan my te lewer nie (soos wat ek met skande en skade uitgevind het).

Kom ons kyk gou na die gebeure van die afgelope tyd:

3 Jan: Ek probeer om ‘n aanlyn-versoek te doen op jou webtuiste vir die verskuiwing van my telefoon- en DSL Faster lyn na my nuwe adres. Aanlyn gebeur daar niks wat ek kan waarneem nie, dus bel ek die Call Centre, waar ‘n mens slegs bedien word in delicious english. Wat het jou laat besluit op Engels as ‘n spreektaal, want sover ek kon vasstel is daar baie min mense in die Call Centre wat Engels, Moors, Mohammedaans of Moers@#%taal verstaan en praat? Ennieway, dis ‘n retoriese vraag, ek skryf sommer my storie in Afrikaans; moenie worrie om te antwoord nie.

Ek hou toe aan vir een uur en sestien minute (sien hieronder die foto wat ek geneem het op die foon wat ek op jou aanbeveling gekoop het en wat nooit ‘n ordentlike ontvangs verskaf het nie), terwyl ek heen en weer verwys word van een persoon na ‘n ander, selfs die amper onbereikbare “Supervisor”, altyd met die versekering dat my versoek geprosesseer word. Ek wag geduldig totdat die oproep skielik net uit die kuberruim verdwyn. Heel voorspelbaar.

Ek wag vir my confirmation SMS, bel weer die Call Centre, maar hierdie keer kom ek nie eens deur nie. Dus wend ek my tot jou Facebook bladsy en verduidelik my kant van die saak. Net om te wys dat ek nie lieg nie – ek het elke gesprek wat ons op jou sosiale media gehad het, afgelaai (ge-download in jou taal) en plaas die uittreksels met spelfoute en al. Ter wille van my veiligheid, ingeval iemand besluit om ‘n prys op my hoof te sit, het ek my adres verbloem. Moet dus nie worrie om die rekords van jou facebook af te verwyder as jy vir my kwaad raak nie – ek het alle bewyse aan hierdie kant.

telkom3

Let op dat ek baie spesifiek gevra het vir verskuiwing van my DSL Lyn. Wonder bo wonder kry ek reaksie:

 

telkom4

19 Jan: Toe wag ek. Nie geduldig nie, maar darem. En ek bel weer die Call Centre. Niks gebeur nie. Toe bel ek die tegnikus wat voorheen aan die lyne gewerk het die keer toe die lyne afgebrand was deur ‘n oorywerige tuinier (dis nou weer ‘n ander storie) en ‘n paar keer ook gesny / gesteel was gedurende die vorige twee jaar (nog ‘n ander storie) en hy belowe om ondersoek in te stel. En voila, daar kry ek die langverwagte SMS op 19 January. Hêppienis.

telkom

24 Jan: My telefoon by die ou adres is afgesny op 19 Januarie en ek wag geduldig vir die nuwe lyn wat op 20 Januarie sy verskyning moes gemaak het. Toe gesels ek weer met jou facebook span.

telkom6

So het ek gespring van die klerk na die Supervisor, na die Fulfillment Team, na die “section that deals with the transfer”, weer na die tegnikus en terug na die Fulfillment Team.

Teen hierdie tyd het ek gevoel soos ‘n blêddie alien wat op aarde geland het en hard probeer om kop of gat uit te maak van wat aangaan. PLEASE TAKE ME TO YOUR LEADER.


Hierdie verhaal vervolg in aflewering 3.

Advertisements