… of is dit. Hoekom waai hierdie wind dan so ysig koud van die see af? Ek het hierdie selfde treurmare verlede jaar aangehef in ‘n Soete Lentedag, maar dis nou nie asof die natuur na my gaan luister nie; ek kan net sowel ophou kerm.

Ons het darem hierdie week ‘n paar heerlike warm dae gehad en ou Genis het selfs kans gesien om in die rivier te swem. Ek is nog nie so dapper nie. Vandag was egter so ‘n bietjie triestig en ek het besluit om myself op te beur met fotos van blomme in ons tuin daar doer in Gauteng, wat altyd so ‘n lieflike somersprentjie geskep het.

Ons tuin, met lowergroen grasperke onder hoë bome, was soos ‘n koel oase in die somer. Ek kon in die middag na werk en na ‘n lang warm rit op die snelweg, nie wag om my skoene uit te trek en my voete te laat wegsink in die gras terwyl ek my man se tuinery bewonder het nie.

Hier is so ‘n paar van my gunsteling blomme met wense aan almal vir ‘n lieflike lente en ‘n genotvolle somer.

